Pomoc dla salonu

Jak pobrać aplikację Beauty Last Minute?

Aby korzystać z aplikacji Beauty Last Minute jako salon, musisz pobrać naszą aplikację z Google Play (jeśli masz telefon z systemem Android) lub App Store (jeśli korzystasz z telefonu z systemem iOS).

Czy Beauty Last Minute dostępna jest tylko na telefony?

Nie. Nasza aplikacja dla salonów jest dostępna zarówno w wersji mobilnej jak i desktopowej. Wersja mobilna pozwala na szybkie zarządzanie pracą, a desktopowa daje rozbudowane możliwości. W celu konfiguracji salonu musisz skorzystać z wersji desktop na www.aplikacjablm.pl.

Jak się zarejestrować jako Salon?

Wybierz pole Rejestracja, a następnie Zarejestruj się jako Salon/Gabinet.

Do zarejestrowania w systemie niezbędne jest podanie: imienia i nazwiska, nazwy firmy, emaila oraz hasła do logowania. Zaznacz zgody na wykorzystywanie Twoich danych osobowych (są nam niezbędne do poprawnego działania aplikacji) oraz potwierdzenie zapoznania się z regulaminem działania naszej aplikacji. Po zarejestrowaniu otrzymasz od nas wiadomość email, potwierdzającą założenie konta w aplikacji. Możesz również zarejestrować się bezpośrednio na stronie https://system.aplikacjablm.pl/#salon-registration.

Czy muszę pobierać aplikację mobilną, aby korzystać z systemu?

Nie jest to konieczne, ale pozwala w szybki sposób zarządzać pracą salonu. Aby korzystać tylko z wersji desktopowej, wejdź na https://system.aplikacjablm.pl/#salon-registration  i zarejestruj się.

Co muszę zrobić, aby mój salon był widoczny w aplikacji?

Po pobraniu i zarejestrowaniu się w aplikacji, musisz stworzyć profil swojego salonu. Aby tego dokonać, zaloguj się na  www.system.aplikacjablm.pl i przejdź do zakładki Profil. Pierwszym krokiem jest uzupełnienie danych salonu. Bez tego, Twój salon nie będzie widoczny w naszej aplikacji. Podaj: nazwę salonu, imię i nazwisko osoby zarządzającej, dane do faktury, opis salonu, pełne dane firmy, adres email, adres www, adres fb, dokładny adres salonu, numer telefonu, NIP.

Dodaj zdjęcia salonu, widoczne dla klientów w aplikacji. Zaznacz profesje, którymi zajmuje się Twój salon. Do wyboru masz kilkanaście profesji. Kolejnym krokiem jest dodanie pracowników i usług, które wykonują. Po uzupełnieniu, Twój salon będzie widoczny w aplikacji.

Jak zarządzać salonem w aplikacji?

Dzięki naszej aplikacji możesz zarządzać salonem na dwa sposoby: w aplikacji mobilnej oraz w wersji na komputer. W aplikacji mobilnej możesz dodawać wolne terminy i rezerwacje oraz potwierdzać rezerwacje przychodzące. W wersji komputerowej, znajdziesz rozbudowany panel do zarządzania. Aby korzystać z wersji mobilnej, zaloguj się w aplikacji używając danych, podanych przy rejestracji. Aby korzystać z wersji desktopowej, zaloguj się na  www.system.aplikacjablm.pl, również podając dane z rejestracji.

Co znajdę w panelu do zarządzania salonem?

W panelu w wersji desktopowej znajdziesz: wszystkie dane Twojego salonu, grafik pracowników, listę rezerwacji, panel do wysyłania wiadomości sms, listę klientów, statystyki rezerwacji, cennik usług.

Jak zalogować się do systemu?

Aby zarządzać pracą salonu i rezerwacjami, zaloguj się na www.system.aplikacjablm.pl, podając adres email i hasło.

Jak dodać cennik usług?

Aby dodać cennik i spis usług, wejdź w zakładkę Usługi. W prawym górnym rogu kliknij +. Kolejnym krokiem jest dodanie nazwy i opisu usługi, czasu trwania, ceny oraz profesji i kategorii. Po kliknięciu Zapisz, Twoja usługa zostanie dodana.

Jak dodać pracowników?

Wejdź w zakładkę Pracownicy, w prawym górnym rogu kliknij +. Dodaj dane pracownika i kliknij Dodaj. Po prawej stronie znajdziesz listę usług dla pracowników, wystarczy, że zaznaczysz odpowiednie kategorie.

Czy mogę dodać zdjęcie pracownika?

Po dodaniu pracownika, istnieje możliwość podmiany awatara na dowolne zdjęcie poprzez kliknięcie w awatar na liście pracowników.

Co znajduje się na stronie głównej panelu zarządzania?

Na stronie głównej panelu zarządzania salonem masz najważniejsze informacje o swoim profilu.

Tutaj zatwierdzasz lub odrzucasz przychodzące rezerwacje. Dajemy Ci statystyki, przydatne w administrowaniu salonem. Widzisz, ile osób obserwuje Twój salon, rozbudowane statystyki rezerwacji i ostatnio dokonane rezerwacje z ich statusem. Widzisz również, ile czasu pozostało Ci do końca subskrypcji. W bardzo prosty sposób możesz ją przedłużyć. Wybierz pakiet na 1/6 lub 12 miesięcy.

Co zawiera zakładka Plan?

W zakładce Plan, możesz zarządzać kalendarzem salonu. Tutaj możesz dodawać wolne terminy oraz rezerwacje. Możesz wybrać widok dnia lub miesięczny. Widzisz plan dla wszystkich pracowników.

Jak dodać rezerwację?

Zaznacz na planie odpowiedni przedział czasu. W oknie wybierz Dodawanie rezerwacji. Wybierz usługę i podaj dane klienta. Po kliknięciu Potwierdź, rezerwacja zostanie dodana.

Jak dodać wolny termin?

W kalendarzu zaznacz odpowiedni obszar. Zaznacz dodawanie czasu wolnego. Możesz przypisać rabat dla usług w tym terminie. Kliknij Potwierdź.

Jak zatwierdzić rezerwację?

Rezerwacje zatwierdzane są automatycznie, więc nie musisz odrywać się od pracy, żeby dodać ją do kalendarza.

Co znajdę w zakładce Pomoc?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, w sekcji Pomoc, znajdziesz kontakt do nas. Pomożemy, wyjaśnimy i odpowiemy na wszystkie pytania 🙂

Jak dowiem się, że przyszła rezerwacja?

Jeśli klient dokona rezerwacji w Twoim salonie, dostaniesz powiadomienie na aplikację w telefonie lub w panelu na komputerze.

Co zawiera zakładka Wiadomości?

W zakładce Wiadomości, możesz wysyłać smsy do swoich klientów. Każdy klient dokonujący rezerwacji, otrzyma sms z przypomnieniem o wizycie. Jeśli jednak chcesz wysłać wiadomość dodatkową, lub powiadomić o promocjach w swoim salonie, możesz wysłać smsy z tej zakładki. Za każdy miesiąc abonamentu otrzymujesz od nas 50 smsów do wykorzystywania. Jeśli przekroczysz limit, możesz dokupić pakiet 100 smsów za jedyne 19 pln.

Ile kosztują smsy?

W każdym miesiącu otrzymujesz od nas 50 smsów za darmo. Kolejne pakiety kosztują 19 pln za 100 smsów.

Ile kosztuje abonament?

Pierwsze 3 miesiące korzystania z aplikacji masz od nas za darmo. Później miesięczny abonament kosztuje 49,99 pln. Półroczny kosztuje 294 pln, a roczny 598 pln. Nie pobieramy dodatkowych opłat, poza kosztem smsów.

Jak wykupić abonament?

Po darmowym okresie 90 dni, możesz wykupić jeden z 3 wariantów abonamentu. Aby to zrobić, kliknij w górnej części panelu Przedłuż. W polu na górze strony zawsze widzisz, ile czasu pozostało do końca abonamentu. Po wybraniu odpowiedniego wariantu, zostaniesz przeniesiony do strony płatności PayU.

Jak otrzymać fakturę za abonament?

Fakturę za abonament otrzymasz po dokonaniu zakupu w osobnej wiadomości mailowej.