Pomoc dla salonu
Aby korzystać z aplikacji Beauty Last Minute jako salon, musisz pobrać naszą aplikację z Google Play (jeśli masz telefon z systemem Android) lub App Store (jeśli korzystasz z telefonu z systemem iOS).
Nie. Nasza aplikacja dla salonów jest dostępna zarówno w wersji mobilnej jak i desktopowej. Wersja mobilna pozwala na szybkie zarządzanie pracą, a desktopowa daje rozbudowane możliwości. W celu konfiguracji salonu musisz skorzystać z wersji desktop na www.aplikacjablm.pl.
Wybierz pole Rejestracja, a następnie Zarejestruj się jako Salon/Gabinet.
Do zarejestrowania w systemie niezbędne jest podanie: imienia i nazwiska, nazwy firmy, emaila oraz hasła do logowania. Zaznacz zgody na wykorzystywanie Twoich danych osobowych (są nam niezbędne do poprawnego działania aplikacji) oraz potwierdzenie zapoznania się z regulaminem działania naszej aplikacji. Po zarejestrowaniu otrzymasz od nas wiadomość email, potwierdzającą założenie konta w aplikacji. Możesz również zarejestrować się bezpośrednio na stronie https://system.aplikacjablm.pl/#salon-registration.
Nie jest to konieczne, ale pozwala w szybki sposób zarządzać pracą salonu. Aby korzystać tylko z wersji desktopowej, wejdź na https://system.aplikacjablm.pl/#salon-registration i zarejestruj się.
Po pobraniu i zarejestrowaniu się w aplikacji, musisz stworzyć profil swojego salonu. Aby tego dokonać, zaloguj się na www.system.aplikacjablm.pl i przejdź do zakładki Profil. Pierwszym krokiem jest uzupełnienie danych salonu. Bez tego, Twój salon nie będzie widoczny w naszej aplikacji. Podaj: nazwę salonu, imię i nazwisko osoby zarządzającej, dane do faktury, opis salonu, pełne dane firmy, adres email, adres www, adres fb, dokładny adres salonu, numer telefonu, NIP.
Dodaj zdjęcia salonu, widoczne dla klientów w aplikacji. Zaznacz profesje, którymi zajmuje się Twój salon. Do wyboru masz kilkanaście profesji. Kolejnym krokiem jest dodanie pracowników i usług, które wykonują. Po uzupełnieniu, Twój salon będzie widoczny w aplikacji.
Dzięki naszej aplikacji możesz zarządzać salonem na dwa sposoby: w aplikacji mobilnej oraz w wersji na komputer. W aplikacji mobilnej możesz dodawać wolne terminy i rezerwacje oraz potwierdzać rezerwacje przychodzące. W wersji komputerowej, znajdziesz rozbudowany panel do zarządzania. Aby korzystać z wersji mobilnej, zaloguj się w aplikacji używając danych, podanych przy rejestracji. Aby korzystać z wersji desktopowej, zaloguj się na www.system.aplikacjablm.pl, również podając dane z rejestracji.
W panelu w wersji desktopowej znajdziesz: wszystkie dane Twojego salonu, grafik pracowników, listę rezerwacji, panel do wysyłania wiadomości sms, listę klientów, statystyki rezerwacji, cennik usług.
Aby zarządzać pracą salonu i rezerwacjami, zaloguj się na www.system.aplikacjablm.pl, podając adres email i hasło.
Aby dodać cennik i spis usług, wejdź w zakładkę Usługi. W prawym górnym rogu kliknij +. Kolejnym krokiem jest dodanie nazwy i opisu usługi, czasu trwania, ceny oraz profesji i kategorii. Po kliknięciu Zapisz, Twoja usługa zostanie dodana.
Wejdź w zakładkę Pracownicy, w prawym górnym rogu kliknij +. Dodaj dane pracownika i kliknij Dodaj. Po prawej stronie znajdziesz listę usług dla pracowników, wystarczy, że zaznaczysz odpowiednie kategorie.
Po dodaniu pracownika, istnieje możliwość podmiany awatara na dowolne zdjęcie poprzez kliknięcie w awatar na liście pracowników.
Na stronie głównej panelu zarządzania salonem masz najważniejsze informacje o swoim profilu.
Tutaj zatwierdzasz lub odrzucasz przychodzące rezerwacje. Dajemy Ci statystyki, przydatne w administrowaniu salonem. Widzisz, ile osób obserwuje Twój salon, rozbudowane statystyki rezerwacji i ostatnio dokonane rezerwacje z ich statusem. Widzisz również, ile czasu pozostało Ci do końca subskrypcji. W bardzo prosty sposób możesz ją przedłużyć. Wybierz pakiet na 1/6 lub 12 miesięcy.
W zakładce Plan, możesz zarządzać kalendarzem salonu. Tutaj możesz dodawać wolne terminy oraz rezerwacje. Możesz wybrać widok dnia lub miesięczny. Widzisz plan dla wszystkich pracowników.
Zaznacz na planie odpowiedni przedział czasu. W oknie wybierz Dodawanie rezerwacji. Wybierz usługę i podaj dane klienta. Po kliknięciu Potwierdź, rezerwacja zostanie dodana.
W kalendarzu zaznacz odpowiedni obszar. Zaznacz dodawanie czasu wolnego. Możesz przypisać rabat dla usług w tym terminie. Kliknij Potwierdź.
Rezerwacje zatwierdzane są automatycznie, więc nie musisz odrywać się od pracy, żeby dodać ją do kalendarza.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, w sekcji Pomoc, znajdziesz kontakt do nas. Pomożemy, wyjaśnimy i odpowiemy na wszystkie pytania 🙂
Jeśli klient dokona rezerwacji w Twoim salonie, dostaniesz powiadomienie na aplikację w telefonie lub w panelu na komputerze.
W zakładce Wiadomości, możesz wysyłać smsy do swoich klientów. Każdy klient dokonujący rezerwacji, otrzyma sms z przypomnieniem o wizycie. Jeśli jednak chcesz wysłać wiadomość dodatkową, lub powiadomić o promocjach w swoim salonie, możesz wysłać smsy z tej zakładki. Za każdy miesiąc abonamentu otrzymujesz od nas 50 smsów do wykorzystywania. Jeśli przekroczysz limit, możesz dokupić pakiet 100 smsów za jedyne 19 pln.
W każdym miesiącu otrzymujesz od nas 50 smsów za darmo. Kolejne pakiety kosztują 19 pln za 100 smsów.
Pierwsze 3 miesiące korzystania z aplikacji masz od nas za darmo. Później miesięczny abonament kosztuje 49,99 pln. Półroczny kosztuje 294 pln, a roczny 598 pln. Nie pobieramy dodatkowych opłat, poza kosztem smsów.
Po darmowym okresie 90 dni, możesz wykupić jeden z 3 wariantów abonamentu. Aby to zrobić, kliknij w górnej części panelu Przedłuż. W polu na górze strony zawsze widzisz, ile czasu pozostało do końca abonamentu. Po wybraniu odpowiedniego wariantu, zostaniesz przeniesiony do strony płatności PayU.
Fakturę za abonament otrzymasz po dokonaniu zakupu w osobnej wiadomości mailowej.