Instrukcja dla użytkownika

  1. Pobierz aplikację Beauty Last Minute z Google Play lub App Store.
  2. Po zainstalowaniu wybierz pole Rejestracja. Możesz założyć konto jako Klient lub Salon.
  3. Jako Klient możesz, za pomocą aplikacji, obserwować salony i wyszukiwać interesujące Cię usługi z terminami last minute.
  4. Jako Salon możesz, w aplikacji dostępnej przez przeglądarkę, zarządzać pracą swojego gabinetu, dodawać wolne terminy i rezerwacje. W aplikacji mobilnej otrzymasz powiadomienia o przychodzących rezerwacjach.
  5. Podaj swój adres e-mail oraz hasło. Do zarejestrowania niezbędne jest wyrażenie zgód na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz zapoznanie się z regulaminem aplikacji.
  6. Kliknij przycisk Zarejestruj się. Twoje konto w aplikacji Beauty Last Minute jest już aktywne. Możesz korzystać z aplikacji.
  7. Zaloguj się do aplikacji korzystając z adresu e-mail oraz hasła podanego w procesie rejestracji.
  8. Uzupełnij swoje dane osobowe. Będą one przekazywane salonom w procesie rezerwacji wizyt. Podaj swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu.
  9. Aby odnaleźć interesujące Cię salony lub usługi wejdź w zakładkę Wyszukaj.
  10. Wybierz Profesję spośród dostępnych opcji.
  11. Wybierz interesującą Cię kategorię usług.
  12. Zobaczysz listę salonów w Twojej okolicy, które oferują usługi z wybranych katergorii.
  13. Salony możesz również wyszukać po kliknięciu w Mapę. Wybierz gabinet poprzez kliknięcie na mapie. Będą na niej widoczne tylko salony z wybranymi usługami.
  14. Wybierz salon.
  15. Wybierz pracownika.
  16. Wybierz usługę (przy każdej usłudze widzisz czas trwania oraz cenę). Salony mogą oferować specjalny rabat dla terminów last minute. Zobaczysz rabat przy określonych terminach.
  17. Wybierz dzień i godzinę. Po kliknięciu zobaczysz kartę rezerwacji wizyty.
  18. Sprawdź szczegóły rezerwacji. Kliknięcie Wyślij spowoduje zarezerwowanie wizyty w wybranym salonie. Oczekuj na potwierdzenie wizyty przez salon.
  19. Po potwierdzeniu wizyty przez salon, otrzymasz powiadomienie w aplikacji. W każdym momencie możesz odwołać rezerwację poprzez kliknięcie Odwołaj w karcie rezerwacji.
  20. W zakładce rezerwacje znajdziesz wszystkie swoje rezerwacje – przyszłe oraz historyczne.
  21. Klikając w napis Oceń na historycznych rezerwacjach możesz wystawić ocenę salonowi.
  22. W aplikacji możesz znaleźć informacje o salonach. Kliknięcie (i) powoduje przeniesienie na stronę salonu. Znajdziesz tam informacje o salonie, pracownikach oraz najbliższych wolnych terminach. Znajdziesz również dane salonu, jego numer telefonu, stronę internetową i konto na Facebook.
  23. Kliknięcie w serce powoduje dodanie salonu do Obserwowanych. Będziesz otrzymywać powiadomienia o wolnych terminach w obserwowanych salonach.

Instrukcja dla salonów

  1. Aby korzystać z aplikacji Beauty Last Minute jako salon, musisz pobrać naszą aplikację z Google Play (jeśli masz telefon z systemem Android) lub App Store (jeśli korzystasz z telefonu z systemem iOS).
  2. Wybierz pole Rejestracja, a następnie Zarejestruj się jako Salon/Gabinet.
  3. Do zarejestrowania w systemie niezbędne jest podanie: imienia i nazwiska, nazwy firmy, emaila oraz hasła do logowania.
  4. Zaznacz zgody na wykorzystywanie Twoich danych osobowych (są nam niezbędne do poprawnego działania aplikacji) oraz potwierdzenie zapoznania się z regulaminem działania naszej aplikacji.
  5. Po zarejestrowaniu otrzymasz od nas wiadomość email, potwierdzającą założenie konta w aplikacji.
  6. Aby zarządzać pracą salonu i rezerwacjami, zaloguj się na www.system.aplikacjablm.pl. W tym miejscu możesz uzupełniać wolne terminy oraz dodawać rezerwacje i zakres usług twojego gabinetu.
  7. Logując się do aplikacji mobilnej, będziesz otrzymywać powiadomienia o pojawiających się rezerwacjach.

SYSTEM

  1. Zaloguj się na www.system.aplikacjablm.pl, podając adres email i hasło.

PROFIL

  1. Pierwszym krokiem jest uzupełnienie danych salonu. Bez tego, Twój salon nie będzie widoczny w naszej aplikacji. Podaj:
  2. nazwę salonu,
  3. imię i nazwisko osoby zarządzającej,
  4. dane do faktury,
  5. opis salonu,
  6. pełne dane firmy,
  7. adres email,
  8. adres www,
  9. adres fb,
  10. dokładny adres salonu,
  11. numer telefonu,
  12. NIP.
  13. Dodaj zdjęcia salonów, widoczne dla klientów aplikacji.
  14. Zaznacz profesje, którymi zajmuje się Twój salon. Do wyboru masz kilkanaście profesji.

USŁUGI

  1. Poinformuj klientów o usługach w Twoim salonie. Dodaj usługi: podaj nazwę usługi i krótki opis, określ cenę i czas trwania usługi (jeśli cena ustalana jest indywidualnie – podaj zakres cen dla danej usługi). Aby ułatwić wyszukiwanie usług klientom – dodaj profesję i kategorię usług.

PRACOWNICY

  1. Dodaj pracowników salonu. Podaj imię pracownika i opis, możesz podać również nazwisko i adres email pracownika. Dodanie maila spowoduje utworzenie konta dla pracownika w aplikacji mobilnej z możliwością zarządzania jego rezerwacjami. Wybierz awatar dla pracownika. Po dodaniu pracownika, istnieje możliwość podmiany awatara na dowolne zdjęcie poprzez kliknięcie na liście pracowników.
  2. Dodaj pracownikowi usługi.

PLAN

  1. W zakładce Plan, możesz zarządzać kalendarzem salonu. Tutaj możesz dodawać wolne terminy oraz rezerwacje.
  2. Możesz wybrać widok dnia lub miesięczny.
  3. Na kalendarium zaznacz interesujący Cię obszar. Określ, czy dodajesz wolny termin czy rezerwację. Dla wolnego terminu możesz przypisać rabat.
  4. Dodając rezerwację podaj: usługę, imię i nazwisko klienta, numer telefonu klienta.
  5. W sekcji Klienci otrzymasz informację o klientach i ich rezerwacjach.
  6. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, w sekcji Pomoc, znajdziesz kontakt do nas. Pomożemy, wyjaśnimy i odpowiemy na wszystkie pytania 🙂

DASHBOARD

  1. Na stronie głównej panelu zarządzania salonem masz najważniejsze informacje o swoim profilu.
  2. Tutaj zatwierdzasz lub odrzucasz przychodzące rezerwacje.
  3. Dajemy Ci statystyki, przydatne w administrowaniu salonem. Widzisz, ile osób obserwuje Twój salon, rozbudowane statystyki rezerwacji i ostatnio dokonane rezerwacje z ich statusem.
  4. Widzisz również, ile czasu pozostało Ci do końca subskrypcji. W bardzo prosty sposób możesz ją przedłużyć. Wybierz pakiet na 1/6 lub 12 miesięcy.

REZERWACJA WIZYTY

  1. Klient dokonując rezerwacji za pośrednictwem aplikacji Beauty Last Minute, wybiera usługę, pracownika i godzinę rezerwacji.
  2. Powiadomienie o nadchodzącej rezerwacji przyjdą na Twoją aplikację oraz na włączony panel system.
  3. W ciągu 30 minut musisz potwierdzić przyjęcie rezerwacji, jeśli tego nie zrobisz, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.